merchandising-1.jpg
Jimmy Fieldmarketing

Sales

Hoe goed uw product en/of dienst ook is, winkel(-ketens) en consumenten ervaren dit pas als uw product ook op de juiste manier onder de aandacht wordt gebracht èn zo breed mogelijk verkrijgbaar is.

Jimmy help jou met het ontwikkelen van jouw verkoopplan. Dit doen we door het inzetten van vast verkoopteams op flexibele basis. Deze kunnen zowel als jouw vaste buitendienst of als tijdelijke verkoopkracht ingezet worden.

 

Neem direct contact met ons op

Jimmy regelt het, altijd!

De per branche gespecialiseerde verkoop collega's van Jimmy bestaan uit professionele vertegenwoordigers die over uitstekende verkoopkwaliteiten beschikken.

Onze (field)sales medewerkers worden bij de start van ieder project getraind op productkennis en salesvaardigheden.

Van werving, training en aansturing tot executie en rapportage. Jimmy geeft jouw salesproject de boost die het nodig heeft!

Jimmy Fieldmarketing

Case Logic - Back 2 School Salesronde

  Doelstelling

Case Logic is de marktleider in Nederland op het gebied van laptopsleeves. Naast de laptopsleeves hebben zij ook een groot assortiment aan backpacks die naadloos aansluiten op de wensen van de student. Naast de verkoopkanalen van bijvoorbeeld de Media Markt wilde Case Logic ook meer verkoopkanalen creëren bij kleine retailers gedurende de Back 2 School periode.

  De tekentafel

Wij zijn samen met Case Logic aan de slag gegaan met het in kaart brengen van boekhandels, computerwinkels en andere relevante retailers. Vanuit deze kennis hebben we Nederland opgedeeld in rayons. In het eerste jaar zijn we gaan testen in 1 rayon. Toen verkoop in dit rayon een succes bleek te zijn konden we makkelijk opschalen naar meerdere rayons in Nederland.

  Mensen

De vertegenwoordiger die de winkel komt binnenlopen is het gezicht van het merk. Bij deze campagne hebben we gezocht naar enthousiastelingen met een enorme drive en passie voor sales.

  Projectmanagement

Het succes van dit project start met de werving van de geschikte kandidaat. Daarna volgde er een training en tijdens de ronde hebben we dagelijks contact gehouden met de buitendienst. ‘s Ochtends even een mooie dag wensen en aan het einde van iedere dag kort evalueren en bijsturen waar nodig.

  Resultaat

In 1 maand hebben we in Nederland 95 nieuwe verkooppunten geworven. Case Logic blij, de retailers blij met hun nieuwe assortiment en uiteindelijk de consument blij met de verkoop van Case Logic producten in zijn lokale winkel.

Jimmy Fieldmarketing