merchandising-1.jpg
Jimmy Fieldmarketing

Activatie

Hoe activeer je de doelgroep waar je op target? Door Jimmy in te zetten! Wij bedenken, ontwikkelen en realiseren voor verschillende merken de meest pakkende activaties. Creativiteit op 1, uitvoerbaarheid en gericht op resultaat. Wij vinden het altijd fijn om er een sales component in te gooien. Want hoewel de budgetten uit marketing moeten komen, is het wel fijn als een activatie zichzelf direct (deels) terugverdiend. Ga met Jimmy mee op pad en laat je verrassen!

 

Neem direct contact met ons op

Jimmy regelt het, altijd!

Wanneer je een activatie koppelt aan jouw merk, weet je vaak zeker dat de consument een nóg beter beeld krijgt van jouw product. Dit is exact waarom Jimmy fan is van activaties. We kunnen volledig los op creativiteit en bieden vaak 3 verschillende mogelijkheden aan. rekening houdend met de budgetten en doelstellingen, maar er zit altijd 1 voorstel waarbij we bewust een beetje uit de bocht vliegen. Een andere invalshoek. ‘’heb je hier wel eens aan gedacht’’. We willen jou graag verrassen in het proces naar het moment suprême. Wanneer de schetsen en het idee akkoord zijn pakken wij alle processen op, totdat het idee op papier, tot leven komt tijdens de uitvoer. De aftermovie is een mooie terugblik, maar het liefst nodigen we je zelf uit op een van de actiedagen zodat je zelf de activatie kunt ervaren!

Jimmy Fieldmarketing

HP Studentstore

(landelijke activatie studentenintro’s)

  Doelstelling

Voor HP Student Store was het selecteren van de doelgroep niet moeilijk: studenten! Maar hoe laat je ze op de beste manier kennis maken met 1 van de nieuwe producten van HP. de HP Sprocket. Een bluetooth printer, waardoor je op alle momenten en op alle plekken direct een bijzonder moment kunt afdrukken.

  De tekentafel

In het voorstel is gekozen voor een roadshow langs alle studenten intro festivals. De start van een nieuwe periode in het leven van een student. Een mooi moment om vast te leggen, samen met de medestudenten, met wie je de komende 4 jaar herinneringen gaat maken. HP moét daarbij zijn!

  Mensen

Met een vast team van 3 personen (1 teamleider + 2 promotors) hebben we een uitgebreide training gehad over het product. Je kon ze rustig ‘sprocket professionals’ noemen. Met deze samenstelling zijn we het hele land door gegaan.

  Projectmanagement

De locaties waren vrij snel geregeld. Doordat wij met Jimmy jaarlijks aanwezig zijn op vrijwel alle studentenfestivals waren de vergunningen tegen een goed tarief, snel voor elkaar. De stand en materialen zijn in nauw overleg met het marketingbureau van HP samengesteld waardoor het niet alleen een toffe activatie was, het zag er ook nog eens fantastisch uit!

  Resultaat

Een roadshow waarbij we duizenden studenten blij hebben gemaakt met een aandenken aan hun eerste week als student. Mede mogelijk gemaakt door de Sprocket van HP. De unieke code die we op de foto plaatste zorgde in de volgende maanden voor een directe sales uplift voor HP Student Store.