merchandising-1.jpg
Jimmy Fieldmarketing

Online

Jouw doelgroep vindt je niet alleen offline, maar ook zeker online!

Door de offline- en online wereld met elkaar te verbinden bereiken wij jouw doelgroep via meerdere touchpoints. Door deze werkwijze zijn we in staat jouw campagne nog effectiever te maken.

Een uitgebreide social campagne getarget op de juiste doelgroep, juiste periode maar ook bv getarget op en rondom locatie waar de campagne plaatsvindt behoren tot de mogelijkheden.

Producten laten ervaren en de rotatie verhogen door een online campagne? Check het cashback platform en testpanel platform in de cases!

 

Neem direct contact met ons op

Jimmy regelt het, altijd! Samen met….

Doen waar je goed in bent! Dat vinden we belangrijk bij Jimmy Fieldmarketing. Daarom zijn we een nauwe samenwerking aangegaan met Rocketing. Waar Jimmy alle coördinatie rondom de projecten oppakt daar gaat Rocketing aan de slag met het online gedeelte van jouw campagne. Twee bevlogen marketeers die hun sporen verdiend hebben in het veld weten precies waar de campagne behoefte aan heeft.

Door de kennis en ervaring met zowel brand activaties, advertising, FMCG en retail maakt dat we samen makkelijk schakelen met jouw doelstelling op plek 1. Realistische en uitvoerbare plannen is waar we op sturen. Een gouden combinatie!

jimmy rocketing

Jimmy Fieldmarketing

HANDS OFF MY CHOCOLATE

(Niet lekker = geld terug)

  Doelstelling

Om deze introductie van de Vegan Caramel Seasalt te ondersteunen heeft Rocketing samen met Hands Off My Chocolate de campagne “HUH? Vegan én de lekkerste?!” gelanceerd. Via een grote Social Media campagne & advertising hebben we dit nieuwe product en bijbehorende claim onder alle vegans en chocoladelovers van Nederland bekend gemaakt. De doelstelling was tweeledig: naamsbekendheid voor het merk en de NPD, maar hen hierbij ook triggeren om dit nieuwe product eens te kopen.

  De tekentafel

Hoe kun je een nieuwe vegan chocoladereep nou beter lanceren dan met de claim “HUH? De lekkerste én vegan?!”. In deze case combineren we een grote online branding campagne met een “niet lekker, geld terug”-actie. Zo introduceren we de reep aan de consument, triggeren we hem om het te kopen en wordt continue “vegan én de lekkerste” geactiveerd.

  Projectmanagement

Naast het creëren van aandacht voor de introductie en de activatie van de claim “vegan én de lekkerste!”, was het uiteraard ook belangrijk om dit nieuwe product direct aan een boost in rotatiecijfers te helpen. Door consumenten tijdens de campagne uit te dagen dit product eens te proberen, realiseer je directe sales. De consument kon het product proberen en wanneer ze het niet lekker vonden hun geld terug vragen. Hierdoor verhoog je de schaprotatie, zonder dat je korting hoeft te geven.

  Resultaat

  • Ruim 1,6 miljoen unieke consumenten in de doelgroep vegan & chocoladelover bereikt.
  • Binnen deze doelgroep vegan én de lekkerste als belangrijkste boodschap centraal gesteld in de hele campagne.
  • Resulterend in een vliegende start van dit nieuwe product blijkend uit de verkoopcijfers!