merchandising-1.jpg
Jimmy Fieldmarketing

Merchandising

Display, Wobblers, vloerstickers, supermarkten.. Wij zijn er dol op! Wekelijks helpen wij tal van merken aan net dat extra stukje zichtbaarheid.

Van zelf inverkochte display rondes bij zelfstandige winkeliers tot wekelijkse rondes door heel Nederland bij de grootste retailers.

Jimmy neemt je mee, van tekentafel tot rapportage. Gericht op resultaat (sales uplift) en een perfecte uitvoer.

 

Neem direct contact met ons op

Jimmy regelt het, altijd!

In de afgelopen jaren heeft Jimmy Fieldmarketing zich ontwikkeld als Merchandising specialist. Vrijwel elke week komen wij met onze merchandisers over de vloer bij alle retailers van Nederland. Dit doen we in opdracht voor A-merken, maar ook in samenwerking met retailers zoals Albert Heijn en Jumbo. Voor vrijwel elke klus, kunt u ons aanhaken. Heeft u hulp nodig bij het ontwikkelen van de POS-materialen? No worries, wij weten de weg. Ligt uw plan al helemaal in beton gegoten en zoekt u enkel een uitvoerende partij? Kom maar op. Met een groot landelijk netwerk aan Merchandisers is geen uitdaging ons te gek. In 2 dagen 1000 winkels bezoeken? Consider it done! Naast onze merchandisers in het veld, werken we op kantoor met professionals die dagelijks bezig zijn met distributie, planningen en rapportages, dus uw project is hoe dan ook bij ons in goede handen. Poten in de klei, gericht op uw doelstellingen!

Jimmy Fieldmarketing

ALBERT HEIJN KERSTDISPLAYS

(landelijke displayronde in 2 dagen)

  Doelstelling

De ombouw van Sinterklaas naar Kerst bij Albert Heijn is altijd een uitdaging. Zeker als het om displays gaat. Jimmy kreeg de vraag: kunnen jullie in 2 dagen álle 1000 winkels van Nederland bezoeken en ombouwen. Pepernoten er uit, kerstkransjes er in!

  De tekentafel

Samen met Albert Heijn is gekeken naar een plan om niet alleen doordeweeks, maar direct op 5 december na sluitingstijd te starten. Door een strakke planning neer te zetten zou het moeten lukken.

  Mensen

Tijdens deze ronde hebben wij (wederom) een beroep kunnen doen aan een enthousiaste groep merchandisers, afkomstig van onze partner Work and Joy.. Allemaal een extra dag aan de slag, de mouwen opstropen en zorgen dat de klus geklaard wordt. In totaal hebben we bij deze ronde 189 únieke mensen ingezet.

  Projectmanagement

Niet alleen de inzet van mensen was een uitdaging. We hebben nauw moeten samenwerken met al onze leveranciers. Denk hierbij aan autohuur, opslagboxen voor de materialen en logistieke partners voor de distributie van de displays. Maar ook een rapportage waarin Albert Heijn live inzicht had van de vorderingen op dit project waren een belangrijk onderdeel van deze succesvolle campagne

  Resultaat

Een 100% afgeronde campagne op 7 december. 1000 winkels, meer dan 3400 displays vol met kerstkransjes. Albert Heijn was klaar voor de drukste periode van het jaar. Jimmy heeft het geflikt!